Posted on

Trūkst jaunu klientu? SEO ir veids, kā var uzlabot situāciju!

Katrs, kurš ir izveidojis sev interneta lapu vai arī tiešsaistes veikalu, tomēr ir saskaries ar tādu terminu kā seo optimizācija. Pat, ja Jūs pirmo reizi redzat saīsinājumu ”SEO”, kas jau apzīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad tiešām – kas ir seo? Vienkāršiem vārdiem, iedomāsimies situāciju, kad esiet sataisījis savu interneta resursu – mājas lapu, un Jūs vēlaties, protams, lai cilvēki to atrastu un apmeklētu. Konkrēti šim nolūkam būs izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Tā ir sava veida stratēģija, kur ir vienots rīcību komplekss, kurš aizved pie tā, ka tieši Jūsu vietne tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Turpini lasīt – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu

Interesantā seo vēsture un arī adapcija mainīgajiem apstākļiem

Vienlaicīgi ar meklēšanas programmu uzrašanos tālajos 90. gados vairāki lietotāji saprata, ka tiem ir jāapskatās meklēšanas programmu algoritmi, lai varētu palielināt trafiku un klientus saviem resursiem. Tanī laikā uzradās sapratne par to, kas ir SEO un kādam nolūkam šis process būtu vajadzīgs, un uzradās tāda veida profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā ar mājas lapu SEO reklamēšanu. Šinī laikā pamatā bija pietiekoši ar SPAM veidīgu tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai atrastos augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā Google meklētājprogramma ieviesa PageRank algoritmu, kurs pilnīgi mainīja visu. Sekojot Google, tad arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. izstrādāja savu TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un balstījās uz lapas svaru. Lielu apjomu sāka ņemt mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklētājprogrammas uzsākušas sīvu cīņu ar linku surogātpastu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin izstrādi 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja saites ietekmi uz formulu reitingam, pie tam 2015. gadā radīja Minusinsk filtru, kurš sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. ikkatrs seo speciālists saprata, kad spēles noteikumi ir mainījušies. Līdz šim jau ir deklarēti vairāk nekā 800 faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā mūsu laikmetā sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, ir nepārtraukts un grūts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.

Laba mārketinga aģentūra – faktori kā var atšķirt to

Bez šaubām, seo optimizācija, kā jau ikviena cita lieta, tiešām ir apgūstāma. Taču, tas nemaz nav tikai mājas lapas optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kuros tiek piesaistīts ievērojams speciālistu skaits. Visbiežāk seo speciālists, ir tāds darbinieks, kura pienākumos ietilpst seo audits un stratēģija, savukārt, mājas lapu izstrāde jau ir citu cilvēku pienākums. Tagad eksistē ne viena vienīga mārketinga aģentūra, kas var piedāvāt apjomīgu pakalpojumu klāstu, piedāvājot pat pelnīt uz informatīvām vietnēm, kurās tiks pielietota, piem., google reklāma. Tādēļ šeit nav ekonomijas jautājums, jau ir jāatrod tāda digitālā mārketinga aģentūra, kas ir jau sevi parādījusies un kā projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tādēļ galvenais būtu jāsaprot, ka mārketinga pakalpojumi ne visu laiku iekļauj sevī pat lapas optimizāciju, tāpēc jāpēta tieši digitālais mārketings un arī tanī strādājošie seo speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *