Posted on

Mājas lapas optimizācija – kas tas ir?

Ikkatrs, kas jau ir izveidojis savu mājas lapu vai, piemēram, interneta iepirkšanās platformu, jau ir saskaries ar tādu terminu kā seo optimizācija. Pat, gadījumā ja Jūs pirmo reizi redzat saīsinājumu ”SEO”, kas jau apzīmē meklētājprogrammu optimizāciju, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad tiešām – kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomājaties, ka esiet izveidojis savu tīmekļa resursu – vietni, un Jūs gribat, lai cilvēki varētu to atrast unn gribētu apmeklēt. Konkrēti šim nolūkam būs izmantota SEO mājas lapas optimizācija. Viennozīmīgi tā būs sava veida stratēģija, kurā apvienots rīcību komplekss, kas aizved jau pie tā, ka Jūsu lapa tiek galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – https://www.liepajniekiem.lv/reklamraksts/4-soli-ka-seo-strategija-var-tikt-pielagota-pandemijas-apstakliem/

Ieskats SEO rašanās aizkulisēs

Mēģinot skatīt, kā sāka strādāt digitālais mārketings un mājas lapas optimizācija, var atzīmēt, kā tas pamazām pārveidojās tieši no neprasmīga ieroča par augsti tehnoloģisku instrumentu. Attīstības periodā SEO optimizācija ir izgājusi šādus pamata posmus:
• līdz 1998. gadam – sākumposms. Tad vietne tika popularizēta, izmantojot surogātpasta atslēgas. Mūsu laikmetā, ņemot vērā modernas reklāmas tehnikas, šāda darbība izskatās “netīra” jeb pilna ar SPAMu;
• 1998.-2009. sākās PageRank laiks. Google ir ieviesis šādu algoritmu, lai noteiktu vietnes pozīciju, balstoties uz to linku skaitu, kas tad ir uz doto lapu internetā;
• Kopš 2009. gada seo optimizācija ir prasījusi ievērojami lielāku uzmanību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar linkiem un ievieš ranga rādītājus. Ar šo brīdi ir vajadzīga kvalitatīva satura un arī labi izdomātas mājaslapas struktūras izveide, tāpēc laba mājas lapu izstrāde sāka prasīt vairāk laika un resursu;
• 2016. gads bija gads, kurā galvenās meklēšanas programmas sāka rangu algoritmu paketi. Tīmekļa pārziņiem beidzot kļuva saprotams, kad tiem bez pārtraukuma jāmeklē, kuri atslēgas vārdi jau ir atbilstošākie, jāpārvērš lapa ērtāka lietotājam, jāaizpilda to ar augstas kvalitātes saturu, japiestrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais pārveidojumu ātrums digitālajā mārketingā ļauj secināt, ka ir vajadzīgs izsekot pašām jaunākajām informācijas ziņām meklētājprogrammu izplatīšanas jomā, tādējādi mājas lapu izstrāde tika pilnīgi jaunā līmenī. Tikai tā iespējams sasniegt augstu reklāmas efektivitāti.

Digitālais mārketings, vai kā izvēlēties piemērotu profesionāli?

Jūs nonācāt pie secinājuma, ka tiešām būtu vajadzīga kvalitatīva reklāmas aģentūra, ar ko uzsākt savus meklējumus? Ne visu laiku tā mārketinga aģentūra ir labākā, kura ir vislielākā, kā arī parādās TOP-3 sarakstā, tā kā parasti lielās kompānijās ir tik daudz projektu, ka lielākoties tiek īstenota procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Tad, kad sameklējāt tādu servisu, kas Jums visvairāk patīk, uzziniet, kādi tad seo pakalpojumi tiek piedāvāti, kā arī kāds tieši ir darbinieku sastāvs. Ir labi, ja ir atsevišķs seo speciālists, kā pienākumos ir interneta lapas seo audits, bet pēc tam profesionāli izveidota seo stratēģija. Savā pamatā digitālā mārketinga aģentūra varētu būt arī neliela, bet tanī varētu strādāt profesionāli speciālisti, kas ar individuālu pieeju pienāk klāt ikvienam uzdevumam. Labi, kad pakalpojumos ir arī mājas lapu izstrāde, jo tādā veidā lapa var būt jau no sākuma izgatavota gudri. Uzziniet paši priekš sevis, kas ir google reklāma, jo šis ir vēl viens papildus variants, kā var pelnīt ar savu vietni. Tagad konkrēti digitālais mārketings ir tāda lieta, uz kuru ir jāliek akcents, tas ļaus Jums pelnīt un iegūt sev pastāvīgus klientus. Līdz ar to šajā gadījumā laba mārketinga aģentūra jau ir svarīgākais faktors, kur izvēlēšanā jāpieiet īpaši cītīgi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.